Çünkü Sen Ayrılıksın 🍂


Yazıyorum seni olur olmadık zamanlarda,
Söz dinlemiyor yüreğim dökülüyor satırlara,
Yazıyorum seni karanlık gecelere,
Çünkü sen ayrılıksın.

Bir bahar gülüşü var gözlerimden akan,
Uzun gecelerde elimden düşmeyen kalemim,
Karalıyorum seni zifiri zindan dünyama,
Anlamazsın gecenin sen halinden.

Şimdi dört duvar hayal perdemin tutsağıyım,
Demir parmaklıklara yaslandım yıkılmamak için,
Artık korkar oldu yüreğim sen demekten,
Çünkü sen ayrılıksın.

Ne günler geçmek biliyor, 
Ne ben senden gidiyorum.
İnandığım sözlerin şimdi yakıyor yüreğimi,
Çünkü sen ayrılıksın.

Eylül yağmurları var yüreğimde,
Bırak onlar konuşsun damla damla,
Sevmiyor işte rahat bırak papatyaları,
Çünkü sen ayrılıksın.

Zamanla geçer elbet bunlar da,
Belki alışırım belki kabul ederim,
Ama sakın yanmasın yüreğin aşkla,
Çünkü sen ayrılıksın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seni Sevmek 🍁🍂

Yaprakların Ahındayım 🍁🍂

Bloğuma Hoşgeldiniz 🍂🍃